Rip Curl Mission Badge Snapback Cap, Camo lippalakki

Rip Curl Mission Badge Snapback Cap, Camo lippalakki
Brand: Rip Curl
24.9 EUR
Lisätietoja

Rip Curl Mission Badge Snapback Cap miesten lippalakki on tehty mukavasa materiaalista. Lippalakki sopii monille, koska se on yksinkertainen, kätevä ja tyylikäs. Ominaisuudet: 80 % akryyliä ja 20 % villaa 3D Merkki lippiksen etuosassa Takana muovinen sanpback kiinnitysmekanismi Made of comfortable twill material, the Mission Badge Snap Back cap is one fits most and comes with a woven label on the front. Simple, functional, fashionable. Features: 80% Acrylic 20% Wool 3D Badge on front Plastic snapback Rip Curl:in tarina Eletään vuotta 1969 Torquayssa, joka on pieni ja tuulinen Astralialainen merenrantakylä, kun RIP CURL syntyy. Välittömästi siitä tulee pikemminkin elämäntapa kuin oikea työ sen kahdelle perustajalle. Brian ”Sing Ding” Singer ja Doug ”Claw” Warbrick ovat vain kaksi perusjätkää, hulluina surffaamiseen ja kykenemättömiä kuvittelemaan elämää ilman merta. Tällä yksinkertaisella taustalla he aloittavat valmistamaan surffilautoja. Kuitenkin ympärillä vallitsee vieläkin pakottavampi tarve; etelä Tyynen Valtameren hyiset aallot uskottelevat heidät vaihtamaan taktiikkaa, ja kehittämään märkäpukuja, jotka ovat erityisesti suunniteltu surffaamiseen. Samalla kun he valmistavat ja testaavat ensimmäistä märkäpukuaan, he tietämättään tekevät myös historiaa. Noista alkupäivien ensimmäisistä testeistä tähän päivään, RIP CURL on aina ollut brändi ”made of surfers by surfers(tehty surffaajille surffaajilta)”. On vuosi 1973, ja jo toistamiseen kaksikkomme tekee maailmalaajuista surf historiaa pistämällä pystyyn ensimmäisen ammattilaiskilpailun legendaarisilla Bell’s Beachin aalloilla. On vuosi 1982, lautamuotoilija Maurice Cole asettuu Hossegoriin, Ranskaan lautaillessaan hän tapaa kaksi paikallista surffaajaa Francois Payotin ja Fré'8ede'8eric Bassen. RIP CURL:in tulevaisuus Euroopassa on alkanut. Viisi vuotta jälkeenpäin, vuonna 1987, ensimmäinen RIP CURL PRO järjestetään, ja sen mukana kaunein hiekkasärkkä maailmassa saa vihdoin kansainvälistä huomiota. On 90-luku ja lautalajit tuntuvat valloittavan maailman. Enemmän kuin pelkkä väliaikainen trendi, nämä lajit edustavat filosofiaa, johon ihmiset kaikkialla voivat yhdentyä. RIP CURL edistää tätä filosofiaa ”The Search” -kampanjallaan. Se ei edusta ainoastaan parhaiden olosuhteiden etsintää, vaan myös ymmärrystä, jonka vain kanssalautailijat -ja laskijat voivat saavuttaa. Mikä saa sinut liikkeelle? ”THE SEARCH IS ENDLESS”. Sen vaatimattomasta alusta, jolloin brändi levisi ympäri maailmaa omistautuneiden surffaajien voimin, nykypäivään, jossa sitä myydään kaupoissa maailmanlaajuisesti. Mikään ei voi estää RIP CURLin aallonharjaa. The Search Meille se alkoi etsimällä tapaa elää ja surffata niin paljon kuin pystyisimme, jahtaamalla sitä puhtaan vapauden tunnetta, missä millään muulla ei ollut mitään väliä. Siitä asti se on houkutellut meidät ympäri Australiaa ja joka puolelle maailmaa; Aurinkoisilta rannoilta ja trooppisilta riutoilta kohti jäisiä vuoren huippuja, kohdaten lukemattomia määriä värejä ja paikkoja matkan varrella. The Search myös korostaa päättäväisyyttämme löytää parhaita materiaaleja, joita tarvitaan parhaiden varusteiden tekoon, millä me voimme tehdä noista vapauden hetkistä useammin tapahtuvia ja ehkä pidempi aikaisia - olitpa sitten laineilla tai vuorilla tai vaan kuluttamassa aikaa hetkien välillä. Me sitoudumme tuottamaan toimivia, kestäviä ja mukavia tuotteita, mitkä auttavat sinua kokemaan enemmän sitä vapautta vedessä, lumessa tai missä tahansa oletkin. Keep Searching…